Automatyzacja marketingu

Automatyzacja marketingu

Tworzenie wysokiej jakości treści, które trafiają do odbiorców, jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu w marketingu cyfrowym. Znasz powiedzenie „Content is a 👑 King?” Nasza usługa dystrybuowania treści za pomocą automatyzacji, pozwoli Ci docierać do klientów za pomocą kilku kliknięć, a jak się uprzemy to nawet klikać nie trzeba.

Strategia:

Osoby odpowiedzialne za tworzenie contentu wspólnie z Tobą i Twoim zespołem opracują strategię treści, która będzie zgodna z Twoją marką i celami. Jeśli nie potrafisz pomożemy dobrać słowa kluczowe, na które klienci szukają Twoich produktów / usługi. Następnie ułożymy proces który będzie publikował treści w sposób automatyczny lub pół-automatyczny.

Treści:

Do niedawna sami dostarczaliśmy treści dla naszych klientów. Ma to oczywiście swoje plusy i minusy. Klient z reguły obarczony jest tzw. „klątwą wiedzy” więc wydaje mu się że klient wie wszystko to co on. Nic bardziej mylnego.

Obecnie staramy się bardziej redagować treści które otrzymujemy od klienta, aniżeli dostarczać gotowce. Każdy przedsiębiorca ma swoje „know-how” co często jest jego przewagą konkurencyjną. Fajnie było by to wykorzystać, tak więc treści otrzymane od klienta, są ubierane w marketingowy przekaz i tak wędruje do sieci.

 

Przykładowe scenariusze automatyzacji marketingu

Automatyczne publikowanie blogów

Automatyczny blog

Automatyczne publikowanie w social mediach

Automatyzacja social mediów

Użycie tzw. evergreen content

Evergreen content

Więcej gotowych scenariuszy make możesz znaleźć w naszym sklepie.

 

Inne nasze usługi

Powiązane Case Studies

Wheelsexpert
Automatyzacja marketingu

Sklep internetowy dla wulkanizatorów

Ten case właśnie się tworzy. Za miesiąc opiszemy tutaj najważniejsze jego aspekty. Ponownie współpracujemy z Magdą i Grzegorzem których mogliście poznać czytając case o...
Sklep thermoplast
Automatyzacja marketingu

Sklep internetowy producenta taśm ogrodzeniowych

Czy relacje b2b muszą być sztywne jak ciasto na pizze z mrożonki? Otóż nie. Artur współwłaściciel sklepu i jego podejście jest tego najlepszym przykładem. Można...